Žiranti

Letos bodo projekte ocenjevali žirantje iz različnih področij. Njihovo strokovno oko bo pregledovalo projektno vsebino, grafično oblikovanje, uporabniško izkušnjo in tehnične specifikacije in med prijavljenimi projekti iskalo detajle, posebnosti in uporabnost.

Strokovni. Odločni. Zabavni. Spoznaj jih.

Uporabniška izkušnja in grafična izvedba

Gregor Firbas
direktor digitalnega področja, Futura DDB

Sebe označuje kot »digital native« z 10 let izkušenj v marketingu, 5 od teh kot marketing manager v regiji CEE, z izobrazbo na področju trženjskih analiz. V Futuri je zadolžen za snovanje digitalnih strategij in obsežnejših digitalnih ekosistemov ter povezovanja znamk s kupci skozi različne tehnologije digitalne pokrajine. Skrbi za odzivnost na trende v iskanju učinkovitih stičnih točk in povezovanja teh v integrirano celoto.

Gregor Firbas
direktor digitalnega področja, Futura DDB
Gregor Firbas
Matjaž Tomažič
studio Kontrastika
Matjaž Tomažič
Matjaž Tomažič
studio Kontrastika

Je oblikovalec in strokovnjak za uporabniško izkušnjo. V svoji skoraj 20-letni karieri je sodeloval pri razvoju najbolj kompleksnih spletnih strani, aplikacij in spletnih servisov za naročnike tako v Sloveniji kot v tujini. Poleg dela v svojem studiu Kontrastika je tudi predavatelj za interaktivno in informacijsko oblikovanje na Fakulteti za dizajn in na Naravoslovnotehniški fakulteti. Pred ustanovitvijo lastnega oblikovalskega studia je izkušnje nabiral v agencijah Innovatif in Studio Marketing. Diplomiral je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje. 

Sebastian Žetko
oblikovalec, Studio Žetko

Je oblikovalec in soustanovitelj Studia Žetko, kjer se osredotočajo na strateška vprašanja, ki jih lahko rešijo s pomočjo oblikovalskega mišljenja, prototipiranja in testiranja z uporabniki. Osredotočajo se predvsem na področje uporabniške izkušnje oz. produktnega oblikovanja in oblikovanja blagovnih znamk.
Cilj njihovega delovanja je predvsem ustvarjanje realne vrednosti za končnega uporabnika in pozitivne diferenciacije na trgu, z uporabo empiričnih pristopov v oblikovanju. 
Rad eksperimentira v poslu, predvsem z uporabo različnih prijemov oblikovalskega mišljenja in pri reševanju strateških vprašanj svojih partnerjev. Zelo rad tudi kuha, še posebej mediteransko hrano, začinjeno z veliko mero ljubezni.

Sebastian Žetko
oblikovalec, Studio Žetko
Sebastian Žetko
Katja Zakelšek
Freelancer in strokovni sodelavec pri reviji Direktor
Katja Zakelšek
Katja Zakelšek
Freelancer in strokovni sodelavec pri reviji Direktor

Katja je svojo karierno pot začela na študiju arhitekture v Mariboru. Njen čut za kreativnost je bil velikokrat opažen v njenih arhitekturnih zasnovah, sam študij pa ji je dal dobre temelje za estetiko, barvo in prostor. Svoje znanje je dokazovala in nadgrajevala na različnih koncih sveta, od Rusije, Kitajske, Avstrije in navsezadnje tudi doma. Preplet dogodkov jo je vodil v marketinško agencijo, kjer se je spoznala z grafičnim oblikovanjem in kasneje kot vodja grafičnega teama uspešno delovala več let. Z letom 2019 je uspešno stopila na samostojno podjetniško pot in v tem času spletla tesno sodelovanje z revijo Direktor. Svojo kreativnost izžareva tudi skozi druge umetniške oblike, najraje z risanjem ali plesom.

Masha Mazi
neodvisna oblikovalka in strateginja

Masha je ljubezen do oblikovanja spletnih strani odkrila že v otroštvu, kar jo je nato odneslo tudi v vode grafičnega oblikovanja in študija te smeri. Že tekom izobraževanja je delala z vodilnimi znamkami v avto industriji in svetovno znanimi neprofitnimi ter vladnimi organizacijami. Svoje znanje je vseskozi nadgrajevala v smeri dizajn managementa ter oblikovne strategije, zaradi česar danes deluje v vodah strateškega razvoja blagovnih znamk. Njena misija je mladim kreativcem približati prednosti holističnega pristopa k oblikovanju, ki prepleta podjetništvo, oblikovalsko mišljenje in uporabniško izkušnjo, podjetjem pa omogočiti razvoj celovitih znamk skozi sisteme, ki povezujejo njihove poslovne cilje, potrebe uporabnikov in pa kreativno inovacijo. 

Masha Mazi
neodvisna oblikovalka in strateginja
Masha Mazi
Vanja Lojen
grafična oblikovalka, agencija Erpium
Vanja Lojen
Vanja Lojen
grafična oblikovalka, agencija Erpium

Vanja je (ne)klasičen primerek oblikovalke nove generacije, ki svojo umetniško nadarjenost izraža predvsem na digitalnem platnu. 

S svojim delom želi in zna delati razliko v nasičenosti sodobne komunikacije. Uživa v ustvarjanju izvirnih vizualnih podob, prepoznavnih blagovnih znamk in intuitivni uporabniški izkušnji. Kreativno svojeglavost je v svojih začetkih najraje izražala kot svobodnjak, danes pa jo spoštujejo v agenciji Erpium. Zaupaji ji predvsem izven škatlične projekte večjega kalibra s poudarkom na digitalu.

Zakaj bo odlična žirantka? Ker iskreno verjame, da: všeč mi je ali ni mi všeč NISTA argumenta.

 

Tehnična dovršenost

Aleš Čadež
Co-Founder & CEO, Kaldi IT

Je solastnik in direktor podjetja Kaldi IT. Poseduje poglobljeno znanje in razumevanje na področju programiranja, skalabilnosti in arhitekture sistemov IT. Zadnja leta s svojim podjetjem pomaga zagonskim podjetjem na trg pri preboju tehnično zahtevnih produktov. Najbolj ga navdušujejo produkti z dobro in preprosto uporabniško izkušnjo, saj se zaveda, kako zahtevno je stvari narediti preproste. Mladost je preživel kot sprinter na atletskem stadionu, zadnja leta pa je med sproščanjem ob teku doživel preobrazbo in upa, da leto konča s pretečenim maratonom.

Aleš Čadež
Co-Founder & CEO, Kaldi IT
Aleš Čadež
Matic Raztresen
Specto informacijske tehnologije d.o.o.
Matic Raztresen
Matic Raztresen
Specto informacijske tehnologije d.o.o.

Že več kot 18 let aktivno sodeluje pri reševanju spletnih izzivov. Zanesenjaški digitalni intuziast je vrsto let aktivno sodeloval tudi kot spletni razvijalec, vodja razvojne ekipe, zadnjih 11 let pa uspešno vodi razvojno podjetje Specto informacijske tehnologije, d. o. o., ki je prejelo vrsto nagrad na področju spletnih inovacij. Skozi leta svojega dela je sodeloval pri razvoju več kot 300 spletnih projektov z več kot 250 podjetji doma in v tujini, v zadnjih letih pa se aktivno spogleduje tudi s področjem digital signage in razvojem digitalnih kiosk rešitev.

Robi Pritržnik
CEO & Founder, Foreach Labs d.o.o.

Je diplomirani inženir računalništva in informacijskih tehnologij, ustanovitelj in vodja mlade digitalne kreativne agencije Foreach Labs. 

Svojo karierno in podjetniško pot je gradil v številnih IT podjetjih, nazadnje je bil vodja tehnološkega razvoja (CTO) v startup podjetju družbe BTC Phoenix d. o. o., kjer je bil odgovoren za razvoj kompleksnih eCommerce rešitev in integraciji novih tehnologij . Njegova največja strast je že od nekdaj raziskovanje in razvijanje načinov integracije naprednih tehnologij kot so AR/VR/MR, ki so po njegovem mnenju prihodnost novega načina interakcije in obogatene uporabniške izkušnje pri stiku s produkti in storitvami. Ob spoznanju, da je za uspeh na današnjem trgu potrebna tudi dobra mera podjetniške žilice in zaradi želje po ustvarjanju nekaj novega v slovenskem prostoru je ustanovil lastno podjetje - kreativno digitalno AR agencijo Foreach Labs, ki se med redkimi v Sloveniji ukvarja z razvojem AR (Augmented Reality) in naprednih digitalnih tehnologij. 

V svoji karieri je Robi kot predavatelj in poznavalec tehnoloških procesov gostil na številnih dogodkih, med drugim tudi na prvem DevFest Slovenia 2018. Med številnimi aktivnostmi je tudi soustanovitelj GDG Ljubljana, katerega vizija je združevanje IT in tech navdušencev v slovenskem prostoru.

Njegov moto je: If you don't know how to explain it simply, you don't understand it well enough. :-)

Robi Pritržnik
CEO & Founder, Foreach Labs d.o.o.
Robi Pritržnik
Željko Khermayer
direktor, 4WEB d.o.o.
Željko Khermayer
Željko Khermayer
direktor, 4WEB d.o.o.

Je podjetnik in inovator. Na svoji skoraj 20-letni poslovni poti je ustanovil dobro znano digitalno agencijo 4WEB, portal Stop neplačniki, ki ima mesečno več kot 450.000 obiskovalcev, in podjetje Feelif z istoimensko inovacijo Feelif, napravo za slepe in slabovidne, ki jo je lani novembra World Summit Award razglasil za najboljšo inovacijo na svetu v kategoriji Inkluzija & Opolnomočenje, evropska komisija za Najboljšo socialno inovacijo v Evropi, Unesco pa jo je uvrstil na seznam 150 najboljših inovacij na svetu.
Feelif je sinteza njihovega programerskega in trženjskega znanja, s katerim odpirajo nove trge in s tem nove možnosti za slepe in slabovidne po vsem svetu, ki lahko zdaj z njihovo inovativno tehnologijo čutijo slike in fotografije, se učijo in igrajo igre na zaslonu na dotik. Želi si, da bi čutenje fotografij povzdignili še na višjo raven in da bi tipno izkušnjo povezali z zvokom še na bolj kompleksen način, kot ga uporabljajo zdaj. V veliko potrditev, da delajo zares nekaj zelo dobrega, pa je bilo zanimanje Googla za njihov izdelek ter prejet naziv Socialni inovator. 

Blaž Oražem
CTO, Spletna postaja

Po izobrazbi je inženir informatike. V svoji 12 letni profesionalni karieri pa je sodeloval že pri več kot 200 spletnih projektih v vlogah spletnega programerja, razvijalca programske opreme ter načrtovalca podatkovnih zbirk. Trenutno opravlja funkcijo direktorja razvoja (CTO) v agenciji Spletna postaja, kjer skrbi za optimalno organizacijo razvojne ekipe in konstanten razvoj spletnih tehnologij. Občasno predava na različnih IT tečajih, redno se udeležuje IT konferenc, v zadnjem času pa se ukvarja tudi z javnimi govori na srečanjih programerjev v Sloveniji in na Hrvaškem.

Njegova strast je odkrivanje novih spletnih tehnologij in nadgrajevanje razvijalskih sposobnosti, med hobije pa poleg športa uvršča še potovanja, jadranje in igranje bas kitare.

Blaž Oražem
CTO, Spletna postaja
Blaž Oražem
Žan Vidmar
Freelancer in spletni razvijalec v agenciji Sergeant
Žan Vidmar
Žan Vidmar
Freelancer in spletni razvijalec v agenciji Sergeant

Žan je spletni arhitekt, Drupal programer ter navdušenec nad novimi načini izražanja in odkrivanjem novosti na področju tehnologij in oblikovanja. Zaradi širokega spektra zanimanj in znanj je svojo kariero začel s samostojno oblikovalsko-spletno-fotografsko agencijo. V sodelovanju s priznanimi agencijami, kot so Luna\TBWA, Agiledrop, Renderspace ter ostalimi je pridobil ogromno izkušenj na digitalnih in spletnih projektih. Tako se je sčasoma specializiral za spletne rešitve, ki jih danes ustvarja skupaj z agencijo Sergeant. Njegova strast je optimizacija procesov in reševanje kompleksnih izzivov.

Vsebinska zasnova

Tamara Žnidar Česnik
Zabec.net

S skoraj desetletjem aktivnega delovanja na spletnem področju je strokovnjakinja za uporabniško izkušnjo ter spletno varnost odraščajoče mladine.
Njen študij ter delo iz pedagogike je ključen izvor znanja v njenem delu za varno uporabo spleta. V osmih letih dela pri podjetju Zabec.net je ta zrastel v enega največjih ponudnikov gostovanja ter drugih inovativnih rešitev za spletno prisotnost in aktivnosti. Tamarina vloga in odgovornost zdaj temeljita na javnem komuniciranju, marketingu ter v zadnjih letih predvsem na spletni varnosti, kar je velik del pri izobraževanju podjetja in posameznikov o morebitnih pasteh in nevarnostih, ki uporabnike čakajo na spletu.
Zadnje leto se aktivno obrača v smer vsebine spletnih strani, predvsem, ali ta na interaktiven in razumljiv način poda spletnemu uporabniku potrebne informacije, ga ne zavaja ter odraža dejansko stanje storitve ali produkta. Sama še vedno rada pomaga in sodeluje pri spletni podpori, saj meni, da le tako lahko resnično, iz prve roke, izveš, kaj naročnik potrebuje, s kakšnimi težavami se spopada, s tem lažje razviješ in oblikuješ storitvene rešitve, prijazne uporabniku.

Tamara Žnidar Česnik
Zabec.net
Tamara Žnidar Česnik
Maja Visinski Andrejc
direktorica projektov, Kivi Com d.o.o.
Maja Visinski Andrejc
Maja Visinski Andrejc
direktorica projektov, Kivi Com d.o.o.

Kulturologinja in pesnica. Zasvojena s kavo in vetrom. Ne mara slabe vsebine, prežvečenih zgodb, sploh v kombinaciji s slabim UX-om. Prepleta družboslovje in tehnokulturo – vsebina mora biti preplet razumevanja potreb uporabnikov in naročnikov. Z vsebinami na spletu se ukvarja že več kot 15 let kot svetovalka za spletno prisotnost, pripravo vsebin in strategij spletnega komuniciranja. Na tem področju je sodelovala s številnimi velikimi in majhnimi podjetji, v katerih tudi izvaja delavnice pisanja za splet in načrtovanja spletne prisotnosti.

Jure Tepina
odgovorni urednik 24ur.com, Pro Plus d.o.o.

Je novinar s 23-letnimi poročevalskimi izkušnjami. Delal je tako v nacionalnih kot v zasebnih medijih, lani pa je kot odgovorni urednik najbolj branega spletnega portala v Sloveniji po prenovi ekipo 24ur.com vodil do več dnevnih in mesečnih rekordov obiskanosti. Še vedno tako za splet kot televizijo poroča s kriznih območij in išče vedno nove načine za interaktivno pripovedovanje zgodb. 

Jure Tepina
odgovorni urednik 24ur.com, Pro Plus d.o.o.
Jure Tepina
Gašper Meden
novinar, Marketing Magazin
Gašper Meden
Gašper Meden
novinar, Marketing Magazin

Od februarja 2016 je del ekipe podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin. Poleg prispevkov za spletno in tiskano izdajo skrbi za MM-ovo prisotnost na družbenih omrežjih. Sodeluje tudi pri dogodkih in projektih, kot so Diggit in Londonska šola za odnose z javnostmi. Navdušuje se nad tehnologijo, mediji in vsem, kar je vmes. Dobro in slabo voljo ter radovednost lajša s potovanji, festivali, športi, dobrim pivom in metal glasbo.

Dušan Boldin
agencija Av Studio

Obvlada digitalno sfero v najširšem pomenu besede. Kot strateg v agenciji AV studio strankam zagotavlja celovit pregled na njihove digitalne in poslovne priložnosti ter od začetnega razmišljanja do izvedbe zagotavlja vrhunsko kakovost skozi vse faze projekta. Zato je tudi prejel WEBSI nagrado Naj digitalec 2017. Je član žirije Diggit, iAB predavatelj in aktiven v razvoju slovenskega marketinškega prostora.

Dušan Boldin
agencija Av Studio
Dušan Boldin
Gal Kočar
Bid Bid
Gal Kočar
Gal Kočar
Bid Bid

Gal je svetovalec za digitalni marketing v podjetju Bid Bid. Za sabo ima več kot 11 let izkušenj iz digitalnega marketinga, v svoji karieri pa je imel priložnost sodelovati s podjetji kot so Petrol, Sava Hotels & Resorts, Mercedes Benz, Novartis, Zavarovalnica Triglav, NKBM, Telekom Slovenija, Merkur in drugimi. Je tudi predavatelj Digitalnega marketinga na GEA College in predavatelj / coach v programu Strokovnjak Digitalnega Marketinga po licenci DMI Dublin.