Uporabniška izkušnja in grafična izvedba
Patricija Perše Piletič
Art direktorica, Futura DDB
Oblikovalka z več kot 10-letnimi izkušnjami v digitalnem okolju, ki rada preizkuša zmogljivosti in meje pikslov. Je strokovnjakinja za oblikovanje vizualne uporabniške izkušnje spletišč in mobilnih aplikacij. Pri snovanju digitalnih rešitev išče preseke med trendi in izčiščenimi koncepti s harmoničnim ravnovesjem med funkcionalnostjo in estetiko. Pri svojem delu je imela je priložnost sodelovati z večjimi blagovnimi znamkami in vodilnimi podjetji v Sloveniji ter tujini. Poganja jo kava, stres pa sprošča z razvijanjem brezglutenskih receptov na blogu ZerøGluten.
Matjaž Tomažič
Studio Kontrastika
Je oblikovalec in strokovnjak za uporabniško izkušnjo. V svoji skoraj 20-letni karieri je sodeloval pri razvoju najbolj kompleksnih spletnih strani, aplikacij in spletnih servisov za naročnike tako v Sloveniji kot v tujini. Poleg dela v svojem studiu Kontrastika je tudi predavatelj za interaktivno in informacijsko oblikovanje na Fakulteti za dizajn in na Naravoslovnotehniški fakulteti. Pred ustanovitvijo lastnega oblikovalskega studia je izkušnje nabiral v agencijah Innovatif in Studio Marketing. Diplomiral je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje.
Jan Mučič
ustanovitelj in direktor podjetja Tauria, digitalni marketing d.o.o.
Že več kot 15 let uspešno sodeluje z domačimi in tujimi partnerji na področju izdelave spletnih strani, trgovin in spletnih aplikacij po meri. Veliko izkušenj ima z digitalnimi vizualnimi rešitvami in spletnim marketingom. V zadnjih 10 letih je s poznavanjem sodobnih digitalnih tehnologij pomagal številnim podjetjem pri prehodu na digitalno poslovanje. Z izvedeno analizo stanja, uvedbo boljše uporabniške izkušnje (UX) ter svetovanjem pri oblikovanju učinkovito rešuje izzive v podjetjih na področju digitalizacije. Z digitalno strategijo pri spletnih promocijah preko digitalnih kanalov (socialna omrežja, spletne strani in trgovine), učinkovito pospešuje in povečuje prodajo izdelkov in storitev preko spleta. Z izdelavo inovativnih digitalnih produktov po meri (B2B, CRM) na področju digitalizacije in pomočjo celotne ekipe Tauria.si se uspešno uveljavlja na slovenskem in tujem trgu.
Špela Anzeljc Gačnik
Informacijska arhitektka, Innovatif
Svoje digital ninja izkušnje že 12 let nabira v Innovatifu. Od začetkov na vsebinskem oddelku, pa do načrtovalske vloge, je spoznala vse aspekte dobre uporabniške (in uredniške) izkušnje spletnih mest. V zadnjih letih je pomagala zasnovati večje spletne platforme, že vrsto let pa skrbi tudi za izobraževanja urednikov in za zaledne sisteme večjih tujih blagovnih znamk. Na spletu jo navdušujejo predvsem dobro izvedena ideja, ki zdrži pritisk časa (in novih kampanj). Včasih aktivna blogerka, ki še zdaj občasno obuja spomine na zgodnje influenserske čase na svojem blogu.
Pika Žvan
oblikovalka v podjetju 3fs
Sodelovanje in metode oblikovalskega mišljenja so v njeni krvi. Pika je študirala grafično oblikovanje in vizualne komunikacije na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje in na Naravoslovnotehniški fakulteti, kjer je zaključila magisterij. Po študiju je nekaj let delovala kot asistentka-raziskovalka na področju vizualizacije podatkov in oblikovanja interakcij. Prejela je nešteto nagrad med njimi tudi Prešernovo nagrado za diplomsko delo in mednarodno nominacijo za Young Balkan Designer. Izkušnje iz oblikovanja, marketinga in snovanja strategij si je nabirala v Studio Botas, Univerzi v Ljubljani, Inštitutu za transmedijsko oblikovanje na Ceneje.si in v Mladinski knjigi. Pika je danes produktna oblikovalka v podjetju 3fs, kjer skrbi za oblikovanje in razvoj medicinskih programskih orodij. Prepričana je, da je dobro oblikovana spletna stran veliko več kot samo to kar vidimo, oblikuje jo celotna ekipa.
Vanja Lojen
art direktorica, AdSigner
Vanja je (ne)klasičen primerek oblikovalke nove generacije, ki svojo umetniško nadarjenost izraža predvsem na digitalnem platnu. S svojim delom želi in zna delati razliko v nasičenosti sodobne komunikacije. Uživa v ustvarjanju izvirnih vizualnih podob, prepoznavnih blagovnih znamk in intuitivni uporabniški izkušnji. Kreativno svojeglavost je v svojih začetkih najraje izražala kot svobodnjak, danes pa jo spoštujejo v agenciji Erpium. Zaupaji ji predvsem izven škatlične projekte večjega kalibra s poudarkom na digitalu. Zakaj bo odlična žirantka? Ker iskreno verjame, da: všeč mi je ali ni mi všeč NISTA argumenta.
Tehnična dovršenost
Maruša Slavec
vodja projektov, Madwise
Po izobrazbi komunikologinja, ki polovico svoje, skoraj 20 letne profesionalne kariere, vodi projekte razvoja spletnih strani in trgovin. Sodelovala je na več kot 100 spletnih projektih, med njimi tudi nagrajenimi na Netku in Websiju. Je velik SEO entuziast, ki ne spi mirno, dokler na strani niso upoštevana vsa SEO priporočila. Pri spletnih projektih ima rada brezhibnost, zato ji je v posebno veselje testirati, tako uporabniško izkušnjo, kot vse razvite funkcionalnosti.
Matic Raztresen
direktor, Specto
Že več kot 23 let aktivno sodeluje pri reševanju spletnih izzivov. Zanesenjaški digitalni intuziast je vrsto let aktivno sodeloval tudi kot spletni razvijalec, vodja razvojne ekipe, zadnjih 15 let pa uspešno vodi razvojno podjetje Specto informacijske tehnologije, d. o. o., ki je prejelo vrsto nagrad na področju spletnih inovacij. Skozi leta svojega dela je sodeloval pri razvoju več kot 500 spletnih projektov z več kot 300 podjetji doma in v tujini
Robi Pritržnik
CEO & Founder, Foreach Labs d.o.o.
Robi je diplomiral iz računalništva in informacijskih tehnologij, opravljeno ima pedagoško in andragoško izobrazbo ter certifikat iz upravljanja tveganj informacijske varnosti in etičnega hekanja. V letu 2023 je zaključil študij MBA. Veliko izkušenj si je pridobil v startupih pa tudi v večjih korporacijah. Je izjemno spreten v managementu, poznavanju informacijskih tehnologij ter projektnemu vodenju in komunikaciji. V podjetju Foreach Labs je trenutno zaposlen kot izvršni direktor, odgovoren za vodenje prodaje, trženja in razvojnih dejavnosti ter vodi in razvija ekipo. Robi sicer deluje tudi kot predavatelj s področja informacijskih tehnologij in razvoja programskih rešitev na Višji strokovni šoli v Velenju, kjer poučuje študente s področja upravljanja sistemskih programskih rešitev, vodi in izvaja pa tudi predavanja iz tehnologij Javascript in React razvoja pod okriljem Coders Lab Slovenija. Robi je tudi certificiran etični heker in specialist za upravljanje tveganj informacijske varnosti, poleg svojih impresivnih profesionalnih izkušenj ima Robi odlične komunikacijske sposobnosti in naravni talent za sodelovanje z drugimi. V prostem času uživa na potovanjih in raziskovanju novih kultur, je športno aktiven, rad hodi v hribe ter uživa v preživljanju časa v naravi s prijatelji in družino.
Željko Khermayer
direktor, 4WEB d.o.o.
Je podjetnik in inovator. Na svoji skoraj 20-letni poslovni poti je ustanovil dobro znano digitalno agencijo 4WEB, portal Stop neplačniki, ki ima mesečno več kot 450.000 obiskovalcev, in podjetje Feelif z istoimensko inovacijo Feelif, napravo za slepe in slabovidne, ki jo je lani novembra World Summit Award razglasil za najboljšo inovacijo na svetu v kategoriji Inkluzija & Opolnomočenje, evropska komisija za Najboljšo socialno inovacijo v Evropi, Unesco pa jo je uvrstil na seznam 150 najboljših inovacij na svetu. Feelif je sinteza njihovega programerskega in trženjskega znanja, s katerim odpirajo nove trge in s tem nove možnosti za slepe in slabovidne po vsem svetu, ki lahko zdaj z njihovo inovativno tehnologijo čutijo slike in fotografije, se učijo in igrajo igre na zaslonu na dotik. Želi si, da bi čutenje fotografij povzdignili še na višjo raven in da bi tipno izkušnjo povezali z zvokom še na bolj kompleksen način, kot ga uporabljajo zdaj. V veliko potrditev, da delajo zares nekaj zelo dobrega, pa je bilo zanimanje Googla za njihov izdelek ter prejet naziv Socialni inovator.
Blaž Oražem
CTO, Spletna postaja
Inženir informatike, z več kot 15-letno strokovno potjo v spletnem razvoju. Sodeloval je pri, preko 300 spletnih projektov, opravljal vloge spletnega programerja, razvijalca programske opreme ter načrtovalca podatkovnih zbirk. Kot direktor razvoja (CTO) v agenciji Spletna postaja, vodi ekipo 10-ih razvijalcev, skrbi za organizacijo dela ter sledi nenehnemu razvoju spletnih tehnologij. Nekdanji predavatelj na IT tečajih, ki se osredotoča na sodelovanje na IT konferencah ter javnih govorih na srečanjih programerjev v Sloveniji in na Hrvaškem. Strastno se posveča odkrivanju novih spletnih tehnologij in izpopolnjevanju razvijalskih veščin. Poleg športa, kot so plavanje, jadranje, in igranje bas kitare, ga navdušuje tudi raziskovanje sveta skozi potovanja.
Gal Jakič
produktni in projektni vodja, Acenta
Gal Jakič je produktni in projektni vodja pri marketinški agenciji Acenta, kjer sodeluje s podjetji in ekipami vseh oblik in velikosti, pri gradnji tehnoloških produktov, za zabavo ob večerih, pa po internetih preganja škrate elektrone. Pot ga je leta 2006 po naključju zanesla v programiranje, leta 2015 pa se je odločil, da se karierno usmeri v tehnološke vode.
Vsebinska zasnova
Tamara Žnidar Česnik
marketing lead, Humanfrog
Tamara Žnidar Česnik je zadnjih 15 let aktivna na področju spleta, s poudarkom na digitalnem marketingu in ustvarjanju boljše uporabniške izkušnje. Njena dodatna strast je področje spletne varnosti pri odraščajoči mladini, ki ji ostaja iz časov študija pedagogike, in jo uspešno povezuje in nadgrajuje z delom v podjetju Humanfrog (prej Zabec.net), ki je v letih obsoja postalo eden največjih ponudnikov gostovanj v regiji, svojim naročnikom pa pomagajo tako pri digitalni preobrazbi, spletni prisotnosti, kot tudi pri oblikovanju in izvedbi poslovnih strategij. S svojim znanjem SEO, občutkom za vsebine pri postavljanju vsebinskih strategij, izvedbi le-teh in nenehno željo po izboljšanju uporabniške izkušnje uspešno vodi številne projekte, s katerimi izboljšuje spletno vidnost številnih domačih in tujih naročnikov, jim povečuje organski promet in s premišljenimi vsebinami obiskovalce spreminja v kupce. Ponosna je na svoji otroški knjigi na temo spletne varnosti, Priročnik za spletno previdnost (varnost in zasebnost na spletu) in Navihančki spletni previdneži (priročnik za najmlajše), saj verjame, da se svet spreminja na bolje z majhnimi koraki. Sama še vedno rada pomaga in sodeluje pri spletni podpori, saj je mnenja, da je to najboljši način iz prve roke izvedeti, kaj naročnik potrebuje in s kakšnimi težavami se spopada. Tako se lahko vsi skupaj naročnikom še bolj približamo in so storitve zanje še prijaznejše.
Tjaša Lenardič
ENKI
Tjaša že več kot desetletje ustvarja kot strokovnjakinja na področju oblikovanja uporabniške izkušnje in zavestnega znamčenja. Kot direktorica agencije ENKI, ki je kar 8 x prejela naziv najboljše spletne agencije leta, svetuje vodilnim blagovnim znamkam, pri čemer z odprtimi očmi pogleduje proti novitetam, s katerimi premika meje slovenskega oglaševanja in soustvarja inovativne podjetniške modele. Za svoje delo je prejela številne tudi mednarodne nagrade, za samostojni projekt pa bila nominirana za najboljšo podjetniško idejo. V skupnosti se udejstvuje kot mentorica, predavateljica in članica žirij, pri čemer zagovorja premišljene strategije in jasno komuniciranje. Uživa v raziskovanju človeškega nezavednega in zakonitosti medčloveški odnosov.
Goran Medenjak
Arnes
Geograf, ki je že med študijem ugotovil, da ga navdušuje pisanje zgodb. Kot novinar se je najraje posvečal področju tehnologije. Zakaj? Zanima ga ozadje delovanja različnih mehanizmov in je navdušenec nad znanstveno fantastiko. Zdi se mu, da z raziskovanjem digitalizacije skozi špranjo gleda v prihodnost. Na Arnesu opravlja delo urednika in komunikatorja in je stalno v stiku z zanimivimi uporabniki, ki delujejo v dobro človeštva. Raziskovalci, učitelji in učenci ter kulturniki, ki ustvarjajo družbo prihodnosti.
Gašper Meden
urednik, Daibau
Od jeseni 2023 je urednik v podjetju Daibau, ki v Sloveniji upravlja portal Mojmojster. Navdušuje se nad tehnologijo, mediji in vsem, kar je vmes. Dobro in slabo voljo ter radovednost lajša z branjem, športom, potovanji, festivali, športi, dobrim pivom in metal glasbo.
Nina Kožar
urednica, PM, poslovni mediji
Svojo karierno pot je začela v glasbenem založništvu, kot vodja marketinga in odnosov z javnostmi za številne domače in tuje izvajalce. Po krajšem izletu v filmske vode se je na prvi pogled zaljubila v digitalno komuniciranje. Kot tekstopiska in urednica je sodelovala pri številnih odmevnih projektih, med katerimi so spletni nastopi za organizacije in znamke Porsche Slovenija, Siol, Telekom, Alpsko mleko, Fructal, Akrapovič, Visit Ljubljana, DOBA Fakulteta, Zavarovalnica Triglav, Spar in Ministrstvo za javno upravo. Kljub dolgoletni karieri v digitalnem okolju obožuje tiskane medije, zato v vlogi pomočnice urednika z veseljem soustvarja revijo Ljubljana. Ker je glasba še vedno pomemben del njenega življenja, v prostem času kot vodja odnosov z javnostmi pomaga skupinama Dan D in Šank Rock, vodi pa tudi bralsko gibanje Knjigobežnice, ki je po Sloveniji postavilo že približno 200 hišic za izmenjavo knjig.
Sonja Demšar
Področna podsekretarka, SPIRIT Slovenija, javna agencija
Celotno poklicno pot se osredotoča na podporo podjetjem na področju izvoznega poslovanja. Zadnjih 10 let skrbi za razvoj in ažurnost spletnega portala izvoznookno.si. Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Aktivno sodeluje v mednarodnih organizacijah s področja pospeševanja izvoza in spremlja trende na področju digitalizacije. Z veseljem sprejema nove izzive. Verjame v odgovoren odnos do soljudi in narave.