Šolski muzej je nedavno zaključil z novo, zelo premišljeno in atraktivno postavitvijo stalne razstave. Desetletje stara, povsem statična spletna stran se je torej morala uskladiti s prenovljeno ponudbo fizičnega prostora.
Vsebinsko zasnovo sta zaznamovali dve odločitvi vodstva: da želijo med ciljne publike vključiti tudi posameznike, družine in turiste (doslej je bilo teh zanemarljivo), ter da je treba z razporeditvijo vsebin pritegniti obiskovalce, a ohraniti funkcionalnost strani tudi za strokovna javnost.
Omenjeni zahtevi in pa želja, povezati vizualno izkušnjo stalne razstave z vizualno izkušnjo spletne strani, so usmerjali kreativno zasnovo in oblikovanje spletne strani. Poleg komuniciranja identitete ustanove, so snovalci v zasnovi pazili tudi na to, da mlajši publiki stran predstavijo v ne-pootročenem, sproščenem in poljudnem tonu.
Kreativno-tehnični prijem je bilo še gibanje grafike na domači strani, ekipi muzeja pa je veliko odtehtala tehnična rešitev rezervacij z integriranim koledarjem zasedenosti. Tudi delovanje sodobnega uredniškega vmesnika je za naročnika dobrodošla novost.