Skupina Eta Kamnik je z blagovno znamko Natureta vodilna blagovna znamka na področju vložene in zamrznjene prehrane.
Da bi produkte kar najbolj približali uporabnikom in jih celo prepričali k nakupu, so se nadgradnje lotili preko »Growth Hacking« pristopa - tekom leta 2021 so, z različnimi testiranji, izboljševali uporabniško izkušnjo, pri čemer smo v tem času dosegli izjemno rast spletne prodaje.
Testiranja so narekovala način predstavljanja produktov v širšem konceptu, pa tudi, da v celoto povežemo prej ločeni platformi - spletno stran in spletno trgovino, dodali so tudi številne izboljšave na področju uporabniške izkušnje.
Vezano na te smernice, so danes uporabnikom s premišljenim UX in modernim UI postreženo vse informacije na enem mestu.
Zasnovan je krožni tok, ki odgovarja na vse faze nakupnega procesa, pri čemer obiskovalca subtilno pomika po prodajnem lijaku. Največjo vlogo pri tem odigra strateška povezava med vsebinskimi članki in recepti, prepleteni s konkretnimi izdelki Natureta, ki so tako le klik od domačega hladilnika.