Verbalno nasilje je rastoč problem, ki ga doživlja kar 65 % srednješolcev. Tako na spletu kot v resničnem življenju nasilna komunikacija večkrat nosi krinko “šale” in za “občutljivost” krivi žrtve.
Znamka Kotányi kot strokovnjak za začimbe želi raziskati tudi “verbalne začimbe” ter s tem ozavestiti Slovenijo o problematiki. Nastane Pekočemeter, prvi spletni interaktivni video kviz, ki s pomočjo priljubljenih strokovnjakov za humor (komika Gašper Bergant in Sašo Stare) želi enkrat za vselej ugotoviti, kje je meja med šaljenjem in žaljenjem.
Uporabnik Pekočemetra izbere tematike šal, ki jih želi slišati od komikov in nato z drsnikom oceni “pikantnost” oziroma žaljivost vsake šale. Po zaključenih interakcijah Pekočemeter pokaže oceno, kako “začinjen” humor ustreza uporabniku ter kako so šaljivke-žaljivke v povprečju ocenili ostali. Navedene so tudi uporabne informacije, kako se soočiti z verbalnim nasiljem ter kontakti strokovnjakov.
S konceptom in formatom, ki ustreza predvsem mlajši populaciji (vertikalni video) je interaktivni kviz učinkovito osvetlil problematiko verbalnega nasilja ter širši javnosti sporočil, da se je vedno bolje odločiti za serviranje okusnih jedi kot neokusnih zbadljivk.