Z novim spletnim mestom nagovarjajo napredne kupce, ki želijo za svoje zdravje izbrati najboljši naravni produkt. Donat tako ni več le izdelek, ki zagotavlja rešitev tegob, temveč se premika tudi na področje preventivne skrbi za urejeno prebavo in zdravje celotnega organizma.
Donat je v skladu s svojo strategijo v letu 2021 celovito prenovil svojo podobo in utrdil pozicijo vodilnega naravnega produkta na področju urejanja prebave. Bogata zgodovina pitja legendarne naravne mineralne vode iz Rogaške Slatine razkriva, da so že pred več kot 400 leti poznali njene blagodejne učinke. Bogato tradicijo želijo prenesti tudi med mlajše potrošnike, ki lahko že zgodaj pričnejo s preventivno skrbjo za svojo prebavo in si tako zagotovijo boljše počutje na stara leta.
Z novim spletnim mestom so želeli nagovoriti ciljno skupino naprednih, ozaveščenih kupcev, ki sledijo trendom zdravega načina življenja in želijo za svoje zdravje izbrati najboljši naravni produkt na trgu.
Vse več znanstvenih raziskav namreč potrjuje, kako pomemben vpliv ima prebava na dobro počutje v celoti.
Zato so želeli temo prebave demistificirati in približati učinek urejene prebave na celotno telo in imunski sistem vsakemu potrošniku. Donat tako ni več le izdelek, ki zagotavlja rešitev tegob, temveč se premika tudi na področje preventivne skrbi za urejeno prebavo in zdravje celotnega organizma.
V luči sprejema trajnostne strategije so celotni asortiman plastenk pričeli proizvajati iz 100% reciklirane plastike, s čimer so zmanjšali emisije CO2 v prozvodnji za kar 90%.
Z več kot 200 objavljenimi nasveti in optimizacijo za spletne iskalnike jim je uspel poseben preboj.
Pri projektu so si zastavili naslednje strateške cilje:
1. Odločno zavzeti teritorij zdrave prebave in ga povezati z blagovno znamko Donat.
2. Nagovoriti 2 ciljni skupini kupcev z relevantnimi, znanstveno dokazanimi nasveti, vodenimi programi, priročniki in mobilno aplikacijo:
2a. Obstoječi kupci (starejše generacije, ki Donat pijejo kot rešitev indikacij)
2b. Novi kupci (mlajši, ozaveščeni, ki jim Donat predstavlja preventivno skrb za urejeno prebavo).
3. Dvigniti strateške pozicije na iskalnikih na teritoriju prebave, diet, imunskega sistema in razstrupljanja telesa.
4. Zagotoviti vrhunsko uporabniško izkušnjo v več plasteh, glede na zahtevnost kupca in fazo nakupnega procesa.
5. Povečati število uporabnikov vodenih programov (Detox, Imuno) in uporabnikov mobilne aplikacije.
Glavni KPI-ji (ključni kazalniki uspešnosti) projeka so bili:
1. Število in kvaliteta organskih obiskov spletnega mesta iz iskalnika Google (učinek vsebinskega marketinga in SEO aktivnosti).
2. Izboljšanje uporabniške izkušnje, ki smo jo merili z nižjo stopnjo odboja ter daljšim časom obiska.
3. Število registriranih uporabnikov vodenih vsebinskih programov in mobilne aplikacije.